TI reprezintă doar o parte din puzzle

Un proces deținut și condus de business

Scopul

  • Stabilirea unui cadru de lucru pentru a îmbunătăți în mod proactiv rezistența organizației față de perturbări majore a afacerilor
  • Furizarea unei garantări de protecție a reputației și brandului organizației

Obiective

  • Asigurarea siguranței angajaților organizației
  • Asigurarea furnizării neîntrerupte a serviciilor și produselor organizației
  • Minimizarea impactului și pierderilor financiare
  • Minimizarea impactului a imaginii publice a organizației
  • Păstrarea avantajelor competitive și poziției pe piață
  • Minimizarea incomodărilor clienților și partenerilor organizației
  • Asigurarea conformității cu reglementare

Domeniile prioritare

  • Strategii de continuitate definite în rezultat a Analizei de Impact asupra Afacerii (AIA)
  • Structura organizației stabilită atât pentru operarea în condiții normale, cât și în caz de dezastru
  • Căile de comunicare stabilite și testate
  • Pregătirea proactivă și programe de sensibilizare