TI reprezintă doar o parte din puzzle. 

Continuitatea afacerii reprezintă un proces deținut și gestionat de business și nu de TI

Scopul

  • Protecția angajaților și a vieților 
  • Stabilirea unui cadru de lucru pentru a planifica, în mod proactiv, rezistența organizației în cazuri de incidente și forță majore
  • Protecția reputației și brandului organizației în situații de criză

Obiective

  • Protecția angajaților organizației
  • Furnizare continuă a serviciilor și produselor organizației
  • Minimizarea impactului în caz de dezastru
  • Minimizarea probabilității riscurilor de continuitate
  • Asigurarea avantajelor competitive
  • Asigurarea conformității cu legislația în vigoare

Domeniile prioritare

  • Strategii de continuitate definite în rezultatul Analizei de Impact asupra Afacerii (BIA)
  • Structura organizației stabilită atât pentru operarea în condiții normale, cât și în caz de dezastru
  • Stabilirea și testarea canalelor de comunicare
  • Pregătirea proactivă a programelor de informare și sensibilizare