Planificarea Continuității Afacerii
TI reprezintă doar o parte din puzzle.
Continuitatea afacerii reprezintă un proces deținut și gestionat de business și nu de TI
Scopul
- Protecția angajaților și a vieților
- Stabilirea unui cadru de lucru pentru a planifica, în mod proactiv, rezistența organizației în cazuri de incidente și forță majore
- Protecția reputației și brandului organizației în situații de criză
Obiective
- Protecția angajaților organizației
- Furnizare continuă a serviciilor și produselor organizației
- Minimizarea impactului în caz de dezastru
- Minimizarea probabilității riscurilor de continuitate
- Asigurarea avantajelor competitive
- Asigurarea conformității cu legislația în vigoare
|
Domeniile prioritare
- Strategii de continuitate definite în rezultatul Analizei de Impact asupra Afacerii (BIA)
- Structura organizației stabilită atât pentru operarea în condiții normale, cât și în caz de dezastru
- Stabilirea și testarea canalelor de comunicare
- Pregătirea proactivă a programelor de informare și sensibilizare
|